محمدرضا فیضی یادگیری از رقبا: راهکاریی برای رشد، نوآوری و موفقیت پایدار یکی از اصول اساسی موفقیت در هر زمینهای، چه در کسبوکار، چه در زندگی شخصی، توانایی یادگیری از دیگران است. در این میان، یادگیری از رقبا، بهعنوان کسانی که اهداف مشابهی دارند و در همان مسیر فعالیت میکن...
شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان, مهدی نوروزهرسینی هوش مصنوعی در خدمت شخصیسازی تجربه مشتری یکی از بزرگترین تحولات اخیر در دنیای بازاریابی، ورود پرقدرت هوش مصنوعی (AI) به این حوزه است. این فناوری به کسبوکارها اجازه میدهد تا با دقت بیشتری رفتار مشتریان خود را تحلیل کرده و تجربه خریدی کاملا ... بازاریابی بازاریابی هوشمند تجربه مشتری شخصی سازی هوش مصنوعی